Stichting Support Pediatric Care Africa

Hoe kan jij helpen?

Om de gezondheidssituatie van kinderen in Zuid Afrika en omringende landen te kunnen verbeteren, zijn wij als non-profit organisatie afhankelijk van donaties.
Hoewel wij verschillende activiteiten ondernemen om fondsen te werven, heeft het COVID-19 virus ook Zuid-Afrika hard getroffen en zijn de mogelijkheden hiertoe beperkt.

Ben je geïnteresseerd in het werk wat wij doen en wil jij helpen, maak dan een donatie.

Maak een eenmalige donatie of word maanddonateur!

Het rekening nummer van Stichting Support Pediatric care Africa in Nederland is

NL04 RABO 0364 9504 55 (Rabobank)

Enkele voorbeelden van onze pakketten!

Griep-prik!
EURO 10,-

Met dit bedrag ontvangt een kind een griepprik.
Beter voorkomen dan genezen!

No Child go Hungry” Pakket!
EURO 25,- per maand

Zorg ervoor dat een kind een maand lang een gezonde maaltijd per dag krijgt.

Doctor visit!
EURO 55, per maand

Met dit bedrag zorg je ervoor dat een ziek kind naar een dokter kan en de benodigde medicijnen ontvangt!

Baby pakket!
EURO 75,– per maand

Alles wat een baby’tje nodig heeft van luiers, baby melk tot baby verzorgingsartikelen.

Vrienden van Pediatric Care Africa

Je kan ook een Vrienden van Pediatric care Africa-club oprichten. Het idee achter deze vriendengroep is om mensen bereid te vinden die Pediatric care Africa met minimaal €5,- EURO per maand willen steunen. €5,- EURO klinkt niet veel maar als een groep van 50 mensen minimaal €5,- EURO per maand overmaken, brengt dit gezamenlijk een groot bedrag op en kunnen kwetsbare kinderen de benodigde medische hulp krijgen die ze nodig hebben.

Andere initiatieven

Misschien heb je een heel ander idee bedacht om jouw bijdrage te leveren en ons te ondersteunen. Mail je idee naar info@stichtingsupportpediatriccareafrica.nl

Voorbeelden van eerdere initiatieven zijn de Flessen ophaal-actie of Pannenkoeken bakken voor het goede doel!