Stichting Support Pediatric Care Africa

Hoe kan jij helpen?

Om de gezondheidssituatie van kinderen in Zuid Afrika en omringende landen te kunnen verbeteren, zijn wij als non profit organisatie afhankelijk van donaties.
Hoewel wij verschillende activiteiten ondernemen om fondsen te werven, heeft het COVID-19 virus ook Zuid Afrika hard getroffen en zijn de mogelijkheden hiertoe beperkt.
Ben je geinteresseerd in het werk wat wij doen en wil jij helpen, maak dan een donatie.

Maak eenmalige donatie of word maanddonateur!

*Je kunt maandelijks, per kwartaal, per 6 maanden, jaarlijks of onbeperkt doneren. Tijdelijke donaties worden automatisch stopgezet.
Let op: wil je 3 of meer maanden automatisch doneren? Gebruik dan PayPal/Creditcard (of regel het via je bank).

10 EURO
25 EURO
50 EURO
ANDER BEDRAG

Als je een van bovenstaande bedragen aanklikt krijg je het menu hieronder

Naam (mag ook anoniem zijn) *

Email (indien anoniem doen wij niks met uw e-mailadres) *

Kies je donatie *

•  Eenmalige donatie
  •  3 maanden doneren (per maand; Stopt na 3 keer)
  •  6 maanden doneren (per maand; Stopt na 6 keer)
  •  12 maanden doneren (per maand; Stopt na 12 keer)

Bedrag *
€

Let op:

* Het is helaas niet mogelijk om via onze module onbeperkt te doneren. Indien je (maand)donateur wilt worden zonder einddatum, kun je dit het beste regelen via je bank. Ons rekeningnummer is NL 95 ABNA 0619717688 (Abn Amro). Bedankt!

* Wil je 3 of meer maanden automatisch doneren? Gebruik dan PayPal/Creditcard (of regel het via je bank).

Betaal methode *
                                         iDEAL                                          Creditcard                                          PayPal

Totaal€ 0,00

Doneer

Baby pakket! EURO 95,– per maand
Alles wat een baby’tje nodig heeft van luiers, baby melk en baby verzorgingsmiddelen.

“No Child go Hungry- pakket. EURO **** per maand.
Wij zorgen ervoor dat 350 kinderen in onze lokale communities elke dag een gezonde maaltijd krijgen.

Voor 10 EURO ontvangt een kind een griepprik.
Beter voorkomen dan genezen!!

Met een bedrag van 55 EURO kan een kind naar een dokter en de benodigde medicijnen ontvangen!

Vrijwilligers

Misschien wil je op een andere manier jouw bijdrage leveren en ons ondersteunen. Mail je idee naar info@pediatriccareafrica.org!

Flessen ophaal-actie

Pannekoeken bakken voor het goede doel

Wij zijn benieuwd naar jouw ideen!!!